środa, 9 maja 2012

Gratulujemy! Wygrałeś Aukcję za10groszy.pl (486499121)

Taki właśnie e-mail dostałem przed chwilą. Nie wygrałem nic wielkiego. Przedmiotem aukcji było 200 bidów+bon o wartości 50zł. Jednak wygrana bardzo mnie cieszy, ponieważ jest to pierwsza aukcja, którą wygrałem w serwisie za10groszy.pl
Aby zwiększyć swoje szanse na wygraną przystąpiłem do Aukcji Debiut, w której mogą brać udział tylko osoby, które jeszcze niczego w serwisie za10groszy.pl nie wygrały i udało się. Jedna z aukcji o 200 bidów+ bon na50zł. przeszła mi koło nosa, ponieważ chciałem ustawić automat i nie zdążyłem. Aukcja zakończyła się na poziomie trzydziestu paru groszy i nie zdążyłem
się załapać, dlatego przystąpiłem do następnej aukcji.

Ile kosztowała mnie wygrana?

Wartość towaru wynosiła 80zł. Zużyłem 189 bidów, których wartość wynosiła 18,90zł. Koszt zakupu wygranej wynosił 1,99zł. Zysk dla mnie 59,11zł.

Jednak tak naprawdę wzięcie udziału w licytacji mnie nic nie kosztowało, ponieważ bidy, które wykorzystałem do licytacji otrzymałem za napisanie kilku artykułów do bloga serwisu za10groszy.pl. Dokładnie napisałem 3 artykuły, za które otrzymałem 400 bidów z czego wykorzystałem 189 bidów, a ponieważ wygraną zamieniłem na kolejne bidy,powiększyłem tym samym swoją pulę z 400 do ponad 800 bidów. Tak więc mam na swoim koncie ponad 800 bidów zupełnie za darmo. Są to darmowe sposoby doładowania konta bidami, o których już pisałem w innych artykułach.

Gdybym chciał wypłacić wygraną, to zarobiłbym 50zł. Za 10 minut czasu jaki poświęciłem na licytację w serwisie za10groszy.pl, ale póki co skupiam się na gromadzeniu bidów, ponieważ przymierzam się do laptopa, który chcę wygrać nie wykładając żadnych pieniędzy na bidy.

Miałbym o 5000 bidów więcej na koncie, gdybym zamienił prowizję z programu partnerskiego za10groszy, w którym zarobiłem 629zł., ale ponieważ jest to moja pierwsza prowizja postanowiłem przekonać się czy nie będzie problemów z wypłatą prowizji. Dziś otrzymałem przelew na konto z programu partnerskiego, tak więc potwierdzam, że serwis za10groszy.pl to solidna firma i można śmiało działać wprogramie partnerskim tego serwisu.

Następne prowizje będę zamieniał na bidy, aby jak najszybciej przygotować się do licytacji i walki o laptopa. Kończąc ten artykuł życzę wam jak najwięcej wygranych aukcji i dobrej zabawy z serwisem za10groszy.pl.

Pożyczki gotówkowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz