poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Program partnerski za10groszy.pl

Jak już wspomniałem w poprzednim artykule, program partnerski serwisu za10groszy.pl to sposób na darmowe doładowanie konta bidami i wzięcie udziału w licytacji. Możesz też zwyczajnie zarabiać na programie partnerskim za10groszy.pl. Decyzja należy do ciebie, czy chcesz zamienić prowizje na bidy i brać udział w licytacji, czy wolisz wypłacić pieniądze na konto.

Na czym polega program partnerski za10groszy.pl? Zasady są proste. Polecasz serwis aukcyjny za pomocą linków partnerskich lub gotowych banerów (dostępnych w panelu partnera po zalogowaniu) i otrzymujesz prowizję za każda osobę, która z twojego polecenia zarejestruje się w serwisie i zakupi pakiet bidów ( z wyjątkiem SMSów ). Każde podbicie ceny na aukcji to prowizja dla ciebie. Możesz również budować zespół partnerów i dostawać prowizję od ich zarobku.

Przystąpienie do programu partnerskiego za10groszy.pl nic nie kosztuje. Nie musisz również posiadać ani sprzedawać żadnych towarów. Twoim zadaniem jest tylko polecanie serwisu. Im więcej zostanie wykorzystanych bidów przez osoby z twojego polecenia, tym większa prowizja dla ciebie.


Ile można zarobić? Prowizja od każdego pozyskanego użytkownika, który kupił bidy (bez SMS) 5,00 zł
Prowizja od zakupu bidów przez pozyskanego użytkownika (bez SMS) 8%
Prowizja "z sieci partnerskiej” - od prowizji uzyskanej przez pozyskanego Partnera 10 %

W praktyce twoje zarobki są uzależnione od pracy jaką włożysz w polecanie programu partnerskiego za10groszy.pl. O tym, że można zarobić przekonałem się na własnym przykładzie. Tak naprawdę poświęciłem kilka godzin na promocję serwisu wykorzystując głównie fora internetowe i jakież było moje zdziwienie kiedy zajrzałem po jakimś czasie do panelu partnera i zobaczyłem, że mam do wypłaty ponad 620 zł. Za taką kwotę mam 5000 bidów, a mając 5000 bidów mogę brać udział w aukcjach o następne pakiety bidów, lub jakieś mniej wartościowe przedmioty.

Statystyki wyglądają u mnie tak:
- Unikalne kliknięcia w zaproszenia 446 nd.
- Pozyskani Użytkownicy 31 nd.
- Pozyskani Użytkownicy, którzy kupili BIDy 3 15,00 zł
- Ilość BIDów wydanych przez pozyskanych Użytkowników nd. 0,25 zł
- Prowizja od zakupu BIDów przez pozyskanego użytkownika (bez SMS) nd. 614,00 zł
- Prowizja z mojej sieci partnerskiej nd. 0,00 zł
- Razem 629,25 zł

Kto może przystąpić do programu partnerskiego za10groszy.pl? Każdy pełnoletni zarejestrowany Użytkownik serwisu za10groszy.pl posiadający konto bankowe. Aby przystąpić do programu partnerskiego należy zarejestrować się do Programu Partnerskiego (podając numer konta bankowego) oraz zaakceptować warunki Regulaminu. Akceptacja Regulaminu powoduje automatyczne założenie konta w Programie Partnerskim. Na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie przystąpienia do Programu Partnerskiego.

Program partnerski to świetny sposób na podreperowanie budżetu domowego lub doładowanie konta bidami.

Pożyczki gotówkowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz